10 september 2014

OUTFIT | Picture Perfect

Als ik mocht kiezen wat voor weer het elke dag zou zijn, zou ik kiezen voor wat we nu hebben in Rotterdam. Zonnig en fris. Als het dit weer is krijg ik kriebels in m'n buik, ik moet naar buiten! Het zal de wisseling van de seizoenen wel zijn, nieuwe mogelijkheden, nieuwe mensen, nieuwe projecten. Laat de sleur maar zo lang mogelijk wegblijven!
Wat ook nieuw is? Mijn laarsjes! Deze cuties vond ik bij Primark... in allemaal te kleine maten. Maar toen ineens, op een andere plank, stonden ze ergens achteraan in mijn maat. It was meant to be!
De foto's zijn gemaakt door Jasmijn en haar geweldige camera en hallo! dit zijn de mooiste foto's op mijn blog ooit! De kwaliteit is zo goed, I could cry. Thanks, bestie♥


Hoed- Asos
Shirt, booties, ring- Primark
Rokje- H&M

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen