20 september 2014

Weekend Snapshot | Welcome Home Mama!

De weken vliegen voorbij de laatste tijd! Het is alweer weekend! Mijn moeder was een weekje weg en komt weer thuis vandaag. Daarnaast was ze woensdag ook nog jarig, dus de cadeautjes die je hier op de achtergrond ziet heeft ze ook nog te goed! September is sowieso een aaneenschakeling van verjaardagen hier, want allebei mijn ouders én twee broertjes zijn binnen twee weken jarig. Mij hoor je niet klagen, elke keer als ik bij mijn ouders kom staat er een stuk taart voor me klaar!
Hopelijk wordt het vandaag en morgen lekker weer en kan ik ook nog even naar de Swan Market in Rotterdam. Leuke spulletjes kijken, muziek, eten, ik heb er al helemaal zin in!

Wat zijn jouw plannen voor het weekend?
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten