15 oktober 2014

FAVORITES | Early Fall

De herfst is alweer even onderweg en ik merk dat ik de afgelopen weken vaak naar dezelfde items grijp als ik me snel-snel klaarmaak voor school. Niet heel erg outfit-waardig, maar dit zijn de kledingstukken waaruit mijn uniform tegenwoordig bestaat.
Deze twee truien heb ik een poosje geleden bij de Primark gekocht. Ik had een schrijnend tekort aan truien en deze twee waren een beetje een noodoplossing. En ze doen hun werk prima! Ze zijn niet heel dik, dus perfect voor op de fiets, en handig om laagjes overheen of onder te doen. Ik hoop dat ze nog een poosje mooi blijven, want ze zitten allebei bijna elke week wel in de was...
En dit is de broek die ik er vaak/meestal onder draag. Hij is van de H&M en een soort van verwassen zwart. Laten we zeggen zwart met grijze vlekken. Stretch, dus hij zit heerlijk, en strak dus hij staat mooi bij mijn volgende favorietjes.
Laarsjes! Ik draag bijna nooit andere schoenen dan mijn enkellaarsjes. Ze lopen heerlijk en zien er toch uit alsof je een beetje moeite hebt gedaan voor je outfit. Het linkerpaar staat vanwege de zwartigheid overal bij, en het rechterpaar geeft een beetje kleur aan een anders eentonige outfit. Dat ik alleen deze schoenen nog draag is wel zielig voor de andere twintig paar die in mijn kast staan te verstoffen...
Hoera, frisheid! Leren jasjes weer! Dit jasje kocht ik net voor mijn reis naar Johannesburg en ik ben er nog steeds even blij mee. Tegenwoordig heeft bijna iedereen zo'n jasje, ik weet het, maar ik snap ook helemaal waarom. Het is mooi getailleerd en geeft toch een stoer accent aan je outfit. Ook is deze lekker warm, dus ik ga proberen of ik er de hele winter mee kan doen.
En om deze ultieme basic set af te maken: een beetje lippenstift. Dit kleurtje van Essence (Wear Berries!) heeft een warme toon en brengt op subtiele wijze toch een beetje kleur op je gezicht. Ik hou van minimale make-up en lippenstift geeft toch het idee dat je wat meer tijd aan je uiterlijk hebt besteed, zonder dat ook daadwerkelijk te doen. Want wie wil nou tien minuten eerder opstaan als je om negen uur college hebt?

Heb jij ook een 'schooluniform'?
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten