25 oktober 2014

Jassen Passen


Winter is coming! Dus toen ik vanochtend in mijn bed niet uit wilde vanwege de kou, besloot ik mijn tijd nuttig te besteden en eens op zoek te gaan naar een winterjas. En dan ga je natuurlijk naar Zalando, want dat is lekker makkelijk. Na een paar uurtjes browsen heb ik twee jassen gevonden die voldoen aan mijn eisen: geen wol, een hoge halssluiting, voering, lang (over de bips) en een parka-model.
De eerste jas is van Even & Odd en ik vond de patroontjes op de schouder wel heel leuk. Verder is het natuurlijk een redelijk simpele jas, maar dat is ook eigenlijk waar ik naar op zoek ben, Lange wollen jassen heb ik genoeg, dus de jas die ik nu zoek moet vooral praktisch zijn. Over de kleur twijfel ik nog. De blauwe vond ik meteen het mooist, maar blauw is dan weer gewoon blauw, en ik zal vast niet de enige zijn die makkelijk een hele week in het blauw gekleed kan gaan zonder kledingstukken te herhalen. Maar goed, zwart is zo somber en bruin.. tja, niet heel erg inspirerend. Toch maar voor blauw gaan dan?
Het tweede jasje waar ik mijn oog op liet vallen is deze parka van Benetton. Ook weer lekker gevoerd en een simpel model. Het enige twijfelpunt is de warmheid van deze jasjes, ze zien er niet bepaald 'Hollandse-winter'-proof uit naar mijn idee. Qua kleur vind ik de groene wel leuker dan de grijze, dus die beslissing is al wel gemaakt.
Waarschijnlijk bestel ik ze een keertje allebei en kan ik ze vergelijken. Scheelt weer de frustratie van een dag zoeken naar een leuke jas en niks kunnen vinden! De uiteindelijke winnaar zal vast nog eens voorbij komen, dus stay tuned!


♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten