10 oktober 2014

OUTFIT | Bachelor and Bro's

Na vier jaar studeren mag ik eindelijk 'B.A.' achter mijn naam plakken, ik ben officieel een Bachelor of Arts! En je weet wat dat betekent: elke dag krijg ik wel e-mails van mensen die me een droombaan aanbieden, tijdschriften kunnen niet wachten om mijn artikelen te publiceren en er staan alweer een aantal conventies gepland waar ik hoofdspreker ben... Haha! Not.
Alles gaat zijn normale gangetje en het was voor ons gewoon weer een goede reden voor een familiefoto. De jongens hadden zich speciaal voor mij netjes uitgedost, waardoor ik me toch wel speciaal voelde.
Ik kwam erachter dat ik totaal niks had om aan te trekken voor zo'n officiële gebeurtenis en belangrijk moment in mijn leven (blablabla), dus na een aantal terror-shopsessies vond ik dit leuke setje van croptop, hoge rok en mooie nude hakken. Shoppen onder druk vind ik echt vreselijk, maar ik ben wel heel erg blij met dit ensemble, dat nog van pas gaat komen bij meer 'nette' gebeurtenissen.

En nu op naar die masterlijke master-titel! 
♥ Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeerd! En wat een leuke foto! :D Oh herkenbaar. Shoppen onder druk werkt bij mij ook niet, ik vind dan meestal bijna niks terwijl als ik gewoon ga als ik zin heb zoveel mooie items tegen kom haha.

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Ja, precies dat ja! Kan ik echt heeeel chagerijnig van worden.. Maar het is gelukt uiteindelijk haha
      x

      Verwijderen