16 oktober 2014

Pumpkin Panic!

Het lijkt wel of heel het internet rond deze tijd helemaal over de rooie gaat. Waarom? Het is pompoentijd natuurlijk! Misschien volg ik wel te veel Amerikaanse blogs (want in Nederland heb ik nog niet vaak iemand maniakaal een pompoen door de straat zien slepen), maar ik kan er niet meer tegen. Als je het nog niet wist: je kan een pompoen op drieduizend manieren gebruiken en ie-der-een gaat je een manier laten zien. Naar mijn mening ziet een beschilderde, in touw gewikkelde, beplakt met maisbladeren (??), gestempelde pompoen er totaal niet leuker uit dan een 'kale'. En de recepten zal ik ook nooit maken, want een pompoen uithollen? Ain't nobody got time fo' that! Pompoensoep uit zak is prima, en wie weet zal ik me op een schaamtevol 'white girl' moment ooit nog laten verleiden tot een Pumpkin Spice Latte, maar dat is dat.
Om niet helemaal over te komen als een pompoenenhater: dit vond ik wel een mooie manier om je huis/ tuin / lichaam (voor de échte pompoenlovers) te verherfstigen met een pompoen. Als ik me ooit waag aan dit projectje, zal ik jullie er (met hangende pootjes) alles over vertellen.

♥ Lonneke

alle foto's zijn van de Free People blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen