1 oktober 2014

September op een rijtje

 Het is weer zover! September is voorbij en het is tijd om weer een kijkje achter de schermen te nemen :)
♥ Genieten van de laatste zonnestralen!
♥ Mijn lieve beste vriendinnetje! Begin deze maand realiseerden we ons dat we elkaar nu tien jaar kennen (en vriendinnen zijn)!
♥ Een goed moment voor een fotoshoot dus!
♥ De grootste frustratie van een zwarte hond hebben: op de foto zijn ze altijd een soort vlek... Dit is een van de beter gelukte foto's!
♥ Sneakpeek voor mijn meest favoriete outfitpost ever!
♥ Mooie reflecties in mijn raam...
♥ Nog meer Polly! Deze maand was ik vanwege verjaardagen bijna elk weekend wel bij mijn ouders te vinden, dus vandaar veel Polly deze keer..
♥ Ik kreeg post! En ook gewoon de leukste post ooit! 
♥ Papa en Polly. Hier zie je het wel: de kleine pup is al helemaal verdwenen.

En dat was september! Door het weer beginnen met school en in het ritme komen was het een drukke maand, maar alle feestjes maakten dat weer goed. 
Hopelijk wordt oktober een mooie herfstmaand!
♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen