22 oktober 2014

Spell Designs | Free People

Vorige week liet ik jullie een paar details zien van mijn nieuwe aanwinst. Mijn plan: mooie outfitpost maken om mijn nieuwe aanwinst aan jullie te introduceren. Het probleem is alleen dat het wel heel erg herfst is nu. En dit jurkje wel heel erg zomers is. Dus vandaar maar even zo! Bij deze presenteer ik jullie mijn eerste Free People kledingstuk!
Het is geen geheim dat ik een zwak heb voor Free People (zie hierhier en hier), dus toen ik dit jurkje op Marktplaats zag, wist ik dat ze van mij zou worden. De jurk zelf is van het merk Spell Designs, waarvan Free People een heleboel stukken verkoopt. De naam van het ontwerp (of het patroon) is 'Desert Wanderer', dus als ik ooit door de woestijn wil zwerven heb ik meteen een outfit! Praktisch.
In het andere artikel kon je zien dat het patroon bestaat uit veertjes, koeienschedels, pijlen en bloemen, heel erg gaaf! De kleur is ook heel knallend, maar niet echt oranje-oranje, wat natuurlijk alleen maar positief is.
Waarom is het geen zomer meer..! Ik moet manieren gaan verzinnen om deze beauty minstens een paar keer te kunnen dragen voor de zomer weer begint, want om haar de komende maanden in de kast te laten hangen is zonde!

♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Wauw, prachtig! Ik kende dat merk helemaal niet maar wat een mooie dingen hebben ze zeg. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen