18 oktober 2014

Weekend Snapshot | Bijgewerkt!

Life´s good again! Vorig weekend was ik super gestresst vanwege school, werk en alles, maar nu is alles anders. Dat betekent niet dat ik vakantie heb ofzo (jammerrr), meer dat ik met al m'n opdrachten en lees-/leerwerk goed op schema lig. En dat geeft een goed gevoel. jongens!
Er is een beetje een oranje-thema aan de gang hierboven, wat mooi past bij de kleuren van de blaadjes buiten. En omdat ik een afgestudeerde kunsthistorica ben kan ik je natuurlijk ook vertellen wat de rest van de foto betekent: 1. het notitieboekje en de pen staan voor het onvermijdelijke lot van de student om ook in het weekend te moeten bikkelen, 2. de geweldig ruikende satsuma douchegel staat voor een extra lange douche die genoten mag worden na het studeren, en 3. de sinaasappel chocola van de Lidl staat voor 'waaaaat, verkopen ze dat hier?? dit moet ik hebben!'. Die reep gaat op dit weekend...

Fijn weekend allemaal!
♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Haha lekkeuuurrr! Ik ben ook door de ergste deadlines heen inmiddels. Ik heb er nog maar twee en die zijn pas volgende week. Wel keigrote deadlines natuurlijk, maar het is nog even een vervanmnbedshow, dus GENIETEN, dit weekend. Jij ook veel plezier met chillen :D.

    BeantwoordenVerwijderen