4 oktober 2014

Weekend Snapshot | Chaos

Dit is dus hoe mijn bureau eruit ziet als ik aan het werk ben: chaos! Donderdag en vrijdag heb ik alleen maar aan economie gewerkt en ik weer niet eens of ik het goed heb gedaan, geen fijn gevoel. Mijn bureau weerspiegelt hoe ik mij voel in mijn hoofd: chaotisch. Naast economie heb ik natuurlijk nog veel meer opdrachten en leeswerk en het weekend heeft voor zover ik weet nog steeds maar twee dagen! Ik weet dat het wel gaat lukken uiteindelijk, maar als ik mijn to-do lijst zie zinkt de moed me toch wel even in de schoenen, Gelukkig ben ik als je dit leest wel wat leuks aan het doen: gezellig de stad in met mams en even niet denken aan die stapel werk die op me wacht. Hoe lang nog tot de kerstvakantie?

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten