5 november 2014

Finals in Fall

Hoi allemaal! Het is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen, dus het is weer de hoogste tijd voor een update. Deze en vorige week heb ik geloof ik zes deadlines gehad en dat was doorwerken, maar tot nu toe is het allemaal goed gekomen. Morgen heb ik m'n laatste tentamen van het blok en dan is het weer wat rustiger qua studie. Omdat het zo druk was leek het me handig om even niet de 'druk' (ik ervaar bloggen niet als 'druk', maar ik weet even geen ander woord) te hebben om artikelen te schrijven en posten. De resultaten zullen laten zien of het heeft geholpen of niet!
Jammer genoeg was het prachtig weer op de dagen dat ik moest studeren. Het liefst was ik natuurlijk lekker naar het bos gegaan, maar ja.. studie enzo. Dus bij gebrek aan beter ben ik even de buurt ingegaan om wat foto's te maken van alle mooie kleuren in de bomen.
En het was niet alleen maar kommer en kwel gelukkig. Afgelopen weekend ging ik met vrienden naar Zeeland en het was echt lekker om even uit de stad te zijn en niet constant aan die berg schoolwerk te worden herinnerd. We hadden ook nog eens prachtig weer, het komt niet heel vaak voor dat je nog verbrand op 1 november, toch?
Zo, en nu zijn jullie weer helemaal bijgepraat! Ik ga weer verder met leren, maar ik spreek jullie snel weer!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten